sobota, 11 kwietnia 2015

Słonie na balkonie

Razem z uczestnikami mojej Szkolnej Pracowni Szycia "Agrafka" (przy Gimnazjum Nr 1 w Pyskowicach) bierzemy udział w akcji Słonie na balkonie.

Mamy już uszyte 12 słoni i zamierzamy zrobić jeszcze raz tyle!















A oto fotorelacja z szycia:

Najpierw trzeba wyciąć, żeby można wypychać słonika:





A jakie zrobimy mu oczka?


Przyszywanie uszów nie jest takie proste




Zawsze można też przykleić (a w tle nasza maszynka Janome Sew Mini - mamy takie dwie :)))




A na koniec sesja ze słonikami. Nie mogło być inaczej :)




I jeszcze nasze logo:

(Słonie uszyły: Karolina, Paulina, Wiktoria, Natalia, Oliwia, Kasia oraz nasi goście ze Szkoły Podstawowej Nr 6 - Emilia, Agata, Alicja, Monika, Paulina)

3 komentarze:

dekupagekinii pisze...

Fajne te słonie:)

Ania pisze...

Słonie obłędne! Szczególnie materiał w kropeczki mi się podoba.

Anonimowy pisze...

gdy kupiłam maszynę do szycia to też chciałam uszyć słonia,
jamnik mi wyszedł