poniedziałek, 2 lipca 2012

Makrama?

Opanowuję kolejną technikę. Makramę. Już zamówiłam na alle sznurki przeróżne i będę plątać. Na razie przedstawiam bransoletki w niebieskościach, które poleciały dziś do Italy w ramach prezentu:


   Mam nadzieję, że się spodobają obdarowanej ;)

A kolejne komplety są dla Renatki w ramach podziękowania na chmarę materiałów na broszki i kolczyki. Mam nadzieję, że będą się podobać:




No i jeszcze są dwie torebki, tym razem dla mnie, na wakacje:

 (duża na zakupy)
(i mniejsza)

I jeszcze pochwalę się zajęciem trzeciego miejsca w Konkursie na najpiękniejszą torbę: http://jakuszyc.pl/wyniki-konkursu-na-najpiekniejsza-letnia-torbe/

1 komentarz:

Shenny pisze...

Gratuluję podium! :) Makramy też ostatnio trochę próbuję, zwłaszcza że naoglądałam się ostatnio takich cudów w tej technice, że szczęka opada. A torebki tak piękne, że... szyć też się chyba muszę nauczyć. ;))