niedziela, 12 czerwca 2011

Torebki

Przedstawiam kilka torebek.

Torebki uszyte są z bawełny oraz sztruksu, jeansu bądź zamszu. Szyte na grubej ocieplinie z bawełnianą podszewką w środku. Na 
podszewce kieszona zapinana na zamek i kieszonka trójdzielna bez zamka. Tył torebki jednolity. 

Zaszewki na dole i przy karczku sprawiają, że torebka jest bardzo pojemna i mieści format A4. Zapina na dwa magnesy umieszczone przy rączkach.

Wymiary: 
długość całkowita rączek: około 63-65cm
wysokość torebki: 35-36cm
szerokość 30cm-44cm











4 komentarze:

Asik pisze...

Wow, jaka produkcja :)
Świetne te Twoje torby :]
Jaki wybór kolorów - ekstra :D

Nimfa pisze...

hej ! kupiłam od Ciebie dwie wspaniale torby - słoneczną i czerwone złoto :D właśnie do mnie doszły ! jestem zachwycona ! i dziękuję za wspaniały prezent :)

serdecznie pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:
http://nimfowo.blogspot.com/

Paula pisze...

wow co za kolekcja :D
prześliczna kolorystyka!! :)

Kajjka pisze...

KARUZELA jest już u mnie :D, jest dokładnie taka jak sobie wymarzyłam, jestem nią zachwycona, zdjęcia nawet w połowie nie oddają jej urody :D, w dodatku jak się okazało nie była pusta, bardzo dziękuję :)))